2019 SUPER FORMULA CHAMPIONSHIP

SPECIFIKACE ŠAMPIONÁTU

Podmínky pro účast v šampionátu

  • Šampionát pojede maximálně 11 autentických teamů které se v roce 2019 účastní seriálu "2019 Super Formula Championship",

  • Tým bude složen ze 3 jezdců (2 + 1 náhradník), jednotlivý závod však odjede pouze 1 jezdec. Nahradnik neni povinný. 

  • Pokud z teamu vypadne 1 jezdec, musí si team najít náhradníka. Minimální počet jezdců pro pokračování je stanoven na 2 jezdce. Pokud ke konci šampionátu bude mít team jen 1 jezdce, bude muset počítat s trestnými body.


Povolená auta

  • Tím že jde o repliku šampionátu 2019 Super Formula Championship a chceme udržet co nejvyšší autentičnost, povolená auta jsou jen ta, která v šampionátu reálně soutěžila a to tedy:


Regulace výkonu a hmotnosti


Teamy

  • 2019 Super Formula Championship se zúčastní 11 originálních teamů a 4 sponzorské teamy s již předem určenou posádkou.

  • Každý team má až 3 jezdce ( 2 + 1 náhradník ) a 1 auto.

  • Každý team má svůj vlastní - předem stanovený polep

DoCoMo Team Dandelion Racing - HONDA

Vzhled vozu ZDE


Team Mugen - HONDA

Vzhled vozu ZDE 


Real Racing - HONDA

Vzhled vozu ZDE 


B-MAX Racing with Motopark - HONDA

Vzhled vozu ZDE 


TCS Nakajima Racing - HONDA

Vzhled vozu ZDE 


 


Kondo Racing - TOYOTA

Vzhled vozu ZDE


UOMO Sunoco Team LeMans TOYOTA

Vzhled vozu ZDE 


carrozzeria Team KCMG - TOYOTA

Vzhled vozu ZDE 


 Itochu Enex Team Impul - TOYOTA

Vzhled vozu ZDE


Vantelin Team TOM'S - TOYOTA

Vzhled vozu ZDE


JMS P.mu/cerumo - INGING - TOYOTA

Vzhled vozu ZDE


Nastavení lobby

  • Posílení: vypnuto

  • Síla vzduchové kapsy: reálné

  • Viditelné poškození: vypnuto

  • Mechanické poškození: lehké

  • Opotřebení pneumatik: 5x

  • Spotřeba paliva: 1x

  • Počáteční palivo: default

  • Snížení přilnavosti na mokré vozovce/krajnici: realné

  • Pneumatiky: ZM/ZS

  • Ladění: zakázáno

  • Penalizace: přísná

  • KERS/DRS: Povoleno

  • Všechny asistenty: vypnuto

  • Výjimka: ABS: Bez omezení

Během kvalifikací do jednotlivých závodů v šampionátu je možné se kvalifikovat na libovolné sadě pneumatik z daného výběru (ZM/ZS)
Podmínkou však zůstává to, že na stejné specifikaci je nutné i odstartovat do závodu.

Během závodu je nutné využít obě sady pneumatik.
Minimální délka 1 stintu je 5 kol na jedné sadě pneumatik.

NERESPEKTOVÁNÍ PODMÍNEK BUDE POSTIHNUTO ANULOVÁNÍM BODŮ V DANÉM ZÁVODĚ. 


Úvodní kvalifikace do šampionátu

  • Kvalifikace se pojede na trati KYOTO DRIVING PARK YAMAGIWA II. Úvodní kvalifikace se MUSÍ zúčastnit každý, kdo se registroval do šampionátu. Kvalifikace bude rozdělená na vice dní, ale každý jezdec má možnost kvalifikovat se jen jednou. Kvalifikace bude probíhat v online lobby, která bude omezena časově na 60 minut. Po vypršení tohoto času bude kvalifikace ukončená a žádné další časy se nebudou respektovat.

  • Z kvalifikace postupuje 11 teamleaderů, kteří si dle svého umístění vyberou závodní tým a přihlásí zbytek své posádky - pouze z listu přihlášených jezdců do šampionátu.
    Na jezdce mimo soupisku šampionátu nebude brán zřetel. 


Informace k závodnímu dni

  • Šampionát se skládá ze 6 závodních dní, teda 6 večerů při PS4, které budou živě streamovány na YouTube kanále.

  • Závodní den se skládá ze 3 částí: tréning, kvalifikace, závod a bude trvat dohromady kolem 2,5 hodin.

Trénink

  • Lobby se otevírá nejméně 15 minut před kvalifikací, je vhodné se dostavit do lobby včas.

  • Před vstupem na trať se ujistěte, že máte správně nastavený vůz dle uvedených parametrů a máte na vozidle skin dle výběru vašeho teamu.

Kvalifikace

  • Kvalifikace se spouští v 19:45 změnou času na trati, která bude trvat 15 minut.

  • Během celé doby kvalifikace musí jezdec zůstat na trati i v případě, že spokojený s výsledkem. V žádném případě nesmí opustit trať, jinak bude startovat z poslední pozice. V případě potřeby zastavení si najděte místo mimo trať a při zmáčknutí ruční brzdy vůz zprůhlední a nebude se dále pohybovat.

  • V průběhu kvalifikace platí přísný zákaz psaní jakýchkoliv zpráv do chatu! Admin se připravuje na živé vysílaní a kontroluje zda máte správně nastavená auta.

  • V průběhu kvalifikace platí přísný zákaz zapínat automatickou jízdu!

  • Pokud jezdec právě nejezdí lap-attack, ale jezdí out-lap nebo plánuje zajet do boxů v aktuálním kole je povinen jezdit tak, aby jiný jezdec ho mohl bezproblémově objet tak, aby neztratil čas.

Při nedodržení těchto pravidel se jezdec vystavuje riziku penalizace ve formě trestných bodů.

Závod

  • Závod je situován do délky 250km. Maximální časový limit je odhadem kolem 90 minut.

  • Závod absolvuje vždy jeden jezdec z teamu. Maximálně se však jeden jezdec může zúčastnit 3 závodů.

    • Start závodu probíhá z roštu s kontrolou ulitého startu

    • Za nedokončení závodu bude teamu uděleno 0 bodů.

    Lobby bude vždy včas založena. Tímto Vás žádáme o včasný příchod do Lobby.

    Průběh závodu

    • Během závodu je nutné využít obě sady pneumatik.

    • Minimální délka 1 stintŮ je 5 okruhů.

    • Není tedy možné zajet do boxů vyměnit nejpomalejší sadu pneumatik hned po 1. kole.

    • Jezdec startuje na sadě pneumatik ve které odjel kvalifikaci. Je tedy potřeba nastavit úvodní sadu pneumatik ještě před kvalifikací (výběr ZM/ZS)  


Pravidla v závodě

  • Během závodu je vážně doporučeno používat kameru "z budíků", případně kameru z "3. osoby", aby měl jezdec co najlepší rozhled okolo sebe, a aby věděl co se okolo něj děje. Zároveň je vhodné používat radar v závodním HUD.

  • V případě, že v závodě dojde ke kontaktu a nečistému předjetí, jezdec je povinen vrátit poškozenému pozici. Jezdec, který bude vracet pozici, nesmí po dobu 30 sekund svádět s poškozeným souboj a ani jejpředjet. Poškozený jezdec může mít rozbité auto, v tento moment nemůže jet maximální rychlostí, 30 sekund je dostatečný čas na to, aby se mu auto stihlo opravit.

  • Je nutné dodržovat pit-entry a pit-exit - plné čáry a nepřejíždět je jakoukoli častí auta. Plné čáry je nutné dodržovat taktéž i během kvalifikace.

  • Během závodu je nutné využít obě sady pneumatik.

  • Minimální délka 1 stintu je 5 okruhů.

  • Není tedy možné zajet do boxů vyměnit nejpomalejší sadu pneumatik hned po 1. kole.

    Jezdec startuje na sadě pneumatik ve které odjel kvalifikaci. Je tedy potřeba nastavit úvodní sadu pneumatik ještě před kvalifikací (výběr ZT/ZS)

  • KERS - (Navýšení výkonu) je platný od začátku závodu a lze využít kdykoli během závodu. Navýšení výkonu má limit trvání max 100s a neobnovuje se. Jakmile si zásobu tohoto posílení vyčerpáte, tak jste odkázáni do konce závodu jet se standardním výkonem vozidla.

NERESPEKTOVÁNÍ PODMÍNEK BUDE POSTIHNUTO ANULOVÁNÍM BODŮ V DANÉM ZÁVODĚ. 

Restarty

  • První restart se provede už od jednoho jezdce, který bude mít automatickou jízdu. Jezdec, který dostal automat, musí ihned informovat Admina v chatu lobby napíše např. A nebo AUTO(MAT).

Následně odchází z lobby a provede restart PSN, (routeru), vymaže mezipaměť v GTS a vrátí se do lobby.

  • Druhý restart se provede už od jednoho jezdce, který bude mít automatickou jízdu. Jezdec, který dostal automat, musí ihned informovat Admina v chatu lobby napíše např. A nebo AUTO(MAT). Následně odejde z lobby a do lobby přijde 2. teamový jezdec, který bude startovat namísto něj. Pokud se tento teamový jezdec nemůže dostavit do lobby včas, a nebo dostane taktéž automat, tak pro tento team závod končí, ak nenastane podmínka pro třetí restart - čti níže.

  • Třetí restart se provede pouze tehdy, pokud bude dvě a více automatických jízd. Stejným způsobem jezdci budou okamžitě informovat Admina lobby. V tomto případě všichni opustí lobby a provedou restart PSN, (routeru), vymažou mezipaměť v GTS a vymění se jezdci kteří měli automat, pokud se už nevyměnili předtím. Admin mezi tím provede také restart PSN a založí novou Lobby.

  • V případě že po třetím restartu neodstartuje 3 a více jezdců, bude závod zrušen a odložen na jiný den.

Protesty a stížnosti

  • Zde Vás velice žádáme, že pokud dojde k nějaké vyhrocené situaci či kolizi nebo incidentu, aby se napřed jezdci kontaktovali sami mezi sebou bez naší přítomnosti. Nejlépe až následující den kdy už jsou částečně vychladlé hlavy a pokusili se vzájemný incident vyřešit bez nás. Nezdá se to, ale máme dost práce kolem šampionátu a krátké video kdy někdo někoho blokoval nebo vystrčil z tratě, nemusí být vždy směrodatné, protože mohlo v závodě docházet k podobným situacím z druhé strany poškozeného. Chceme si tuto zábavu užít na maximum a ne se zbytečně navzájem urážet či rozhádat.

  • Podání protestu samozřejmě bude možné, ale jen za splnění těchto podmínek:

  1. Jezdec musí poslat organizátorům video se stručným popisem skrze kontaktní formulář.

  2. Poškozený nebude sdílet video incidentu na žádné sociální sítě, o nahlášených incidentech bude rozhodovat pouze organizace KK. V případě střetu zájmu, požádáme nestranného pozorovatele (bude to někdo z Vás, který není v teamu viníka či poškozeného).

  3. Poškozený může dát ke shlédnutí video pouze svému teamu, aby se dohodli, zda podají protest a také s jezdcem se kterým se bude tento incident řešit.

  • Nárok na podání stížnosti má pouze ten jezdec, který daný závod dokončil, jinak nebudeme moci přijmout protest k řešení.


Bodové hodnocení

Šampionát 2019 je rozdělen na 2 části

Mistrovský titul jezdců

- mistrovský pohár - trofej získává jezdec, který ve svém působení v šampionátu získá co nejvíce bodů.


Pohár týmů

- Souboj týmů dostat se do TOP 3

3 nejlepší týmy a jejich posádky budou oceněny trofejemi.


Trestné body

  • Kvalifikace - zmaření lap-attack kola jiného jezdce nerespektováním pravidel: 2 trestné body.

  • Závod - nevhodné chování během zahřívacího kola (předjíždění aut, jízda mimo trať, kolice s jiným autem: 1 trestný bod.

  • Závod - nečisté předjíždění a nevrácení pozice: individuálně, dle pozice, max. 5 bodů.

  • Závod - nečisté předjíždění, které mělo za následek, že jezdec ztratil více jako 1 pozici: individuálně, podle počtu ztracených pozicí.

  • Závod - nerespektování pit-entry a pit-exit plných čar: 3 trestné body.

  • Závod - svévolné opuštění lobby: 1 trestný bod.

Tratě

Brunn - 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky